Póló16

Komment a hajtás mentén...

Keresek, de azt nagyon,

fotogén és erogén fiatal (18+) lányokat fotózási szándékból. A többit csak akkor, ha már Te is úgy gondolod. Legyél Kazincbarcika környékén, és írj ha képekre vágysz. Elérhetőségem: hutifotokukacgmail.com

UnomÁÁÁ!

Póló16 2011.11.25. 18:45

A feleségem megint öregebb lett 1 esztendővel, ez még nem is volna akkora nagy gond, ha most lenne 27... (Remélem ezt nem olvassa). Az igazi bosszantó a tóplák shopika. Akkora barom zaklatott vagy 3 napig, hogy csak na. Me gratulálni, de inkább eladni akart volna. Bassza meg, VÁLSÁG van, levegőt is csak ritkán veszek, azt is csak leértékelt Hungarysztáninak valót. Persze ez sem magyar gyártmányt, drága 1 kicsit nekem... Na mind1. Szerintem 3-4 alkalommal megszakítottam, nem kérem, köszönöm, a jókivánságot pedig átadom. Át is adtam, remélem a náthát nem. Galád módon mondottam -Most leteszem! , biza le is tettem, az mondatja közben.
A takarót pedig, mindegy mit csinál vele.
 



Ma meg kedvezményesen mehettem volna szállodába, ezt a nagyszerű lehetőséget is kihagytam.
Fel kéne már találni a spam szűrős telefont. Szívesen tesztelném a prototípust.
Na ez ügyben telefonáljon valaki!

Címkék: pénz válság zaklatás hungarysztán

komment

süti beállítások módosítása