Póló16

Komment a hajtás mentén...

Keresek, de azt nagyon,

fotogén és erogén fiatal (18+) lányokat fotózási szándékból. A többit csak akkor, ha már Te is úgy gondolod. Legyél Kazincbarcika környékén, és írj ha képekre vágysz. Elérhetőségem: hutifotokukacgmail.com

Katasztrófaturista

Póló16 2013.06.14. 21:22

Katasztrófaturista_Csoki.jpg    Mindannyian tudunk bámészkodni. Hirtelen meglátva finom puncihusit, bizony magam is elmélázok. Bár nem illik nagyon bámulni, de ez a illem nem mindig zavar. Nemrég 1 boltban a kasszánál állva néztem hátra, nem hiába. Tetszetős leányzó várta ugyanazt mint én. Volt időm, hát megnéztem rendesen. A piszok, látványosan élvezte nézelődésem, s viszont méregetett. Megérdemelte volna, hogy jól elpaskoljam a fenekét...
    Katasztrófaként fogtam is fel hirtelen a tényt, hogy nem kellet kicsiny felsőjét lángoló tekintetemtől levetni hirtelen lábaim elé. Fotóztam volna biza sokat, s jelen póló hivatott volna távol tartani, nem kívánatos személyeket.
    Boltból távozva bántam, nem szólítottam le, bizton állítom igen jól mutatott volna egy feszülős pólóban fotógépem előtt.
    Legközelebb nem szabad elszalasztanom, mert már szánom-bánom nagyon.
Már érthető gondolom mindenkinek, miért kellet megalkotnom a pólót. Meghát a nagyvilágban, s itthon események is vannak.

Címkék: póló16 minta

komment

süti beállítások módosítása