Póló16

Komment a hajtás mentén...

Keresek, de azt nagyon,

fotogén és erogén fiatal (18+) lányokat fotózási szándékból. A többit csak akkor, ha már Te is úgy gondolod. Legyél Kazincbarcika környékén, és írj ha képekre vágysz. Elérhetőségem: hutifotokukacgmail.com

Miku

Póló16 2011.12.06. 19:40

Fényes volt a bakim, most is az. Mégse nem volt benne ajándék.
Pedig kívántam Magamnak krampusz lányokat. Ezért lógatom a...
Nagy úr ez a válság, csak tudnám már meg a nevét, meg hogy mi sok pénzt nyert ezen már eddig,. s fog ezután. Most már biztos az ősz szakállú is az áldozata lett, netán cinkos?.
Pedig voltak nagy terveim, a krampuncikkal, (de szép szó, ergó le kéne védetni). Valamiért nem érdemeltem meg, pedig nagyon jó kisfiú voltam, ma.


Jövőre nézve a krampuncikkal kapcsolatban, lehet nem árt talán 3-5 napot is jónak lenni. De kérdezem Én,? mit jelent ma jónak lenni? A hitelem fizetem, terrorista nem vagyok, a főnököm se utál, (remélem) mi kell még?
Megvan. rossz címre mentek a lányok. Valaki jól járt...
Netán engem is leminősítettek?

Címkék: politika válság napi gondolat

komment

süti beállítások módosítása