Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Póló16

Komment a hajtás mentén...

Keresek, de azt nagyon,

fotogén és erogén fiatal (18+) lányokat fotózási szándékból. A többit csak akkor, ha már Te is úgy gondolod. Legyél Kazincbarcika környékén, és írj ha képekre vágysz. Elérhetőségem: hutifotokukacgmail.com

Szexteszt eredmények

Póló16 2010.12.15. 21:43

Hol vannak a férfiúi szemek, vágyak manapság?

Most néztem a nagy Magyar szexteszt egyik részeredményét. A faszik Riptai Klaudiát farkalnák + legtöbben. Rákerestem eme némber néni fotóira, (a legutóbbira) a fotóst dicséret illeti. Azon a bizonyos "lakatlan" szigeten azért biztos nekiesnék, jobb mint a kókuszdió. Hol van a sok férfi társam 4 golyója ilyenkor...? Rengeteg szép, csodás hölgyemény szaladgál Hungarysztán határain belül s küvül. Keresgéljünk már tovább kérem...

A többi szavazott nénivel 1et értek, némileg nem. Jöhetne mind sorba... utána pedig kiállítanám a saját valós teszt eredményemet. Az Őrdög Hóra sem az esetem, de azért nem zavarnám el nagyon messzire...

Azért kíváncsiságból most kitöltöttem a nagy tesztet, az eredmény: kiegyensúlyozott - megvalósító. Ez jó? Nekem eddig az volt:) Az asszony nem panaszkodik "sokat", én meg nem...

Saját teszt: egykoron volt barátnék szexteszt! Rég volt-ak, már elfelejtettem. Név, telefonszám, eredmény. Később közlöm... Csak a feleslegem meg ne tudja. Na  nem publikusan, Te kis huncut.

Címkék: szex hungarysztán vélemémy

komment

süti beállítások módosítása