Póló16

Komment a hajtás mentén...

Keresek, de azt nagyon,

fotogén és erogén fiatal (18+) lányokat fotózási szándékból. A többit csak akkor, ha már Te is úgy gondolod. Legyél Kazincbarcika környékén, és írj ha képekre vágysz. Elérhetőségem: hutifotokukacgmail.com

Nyugtalandíj

Póló16 2010.11.30. 17:26

   Ez a Fidesz féle nyugtalandíj már engem is nagyon nyugtalanít. Nincs mit tenni. Persze várok az átlépéssel, no de meddig. Jót nem igazán hall az emberfia, drága kispénzű nagy hitelű melós + minek remél... Van útlevelem, kívül tágasabb... Már megmondták. Az az 1 millió új munka hely az szerintem csak a kínaiakat érinti, azt a pár családot aki esetleg itt lát reményt. 

Elkalandoztam, hol is tartottam...? Gondoskodnék Én, csak hát odáig még a lepedő sem ér, nemhogy takaróóó-dó--mi-van? 
Ágyam az van, arra még futi, le kéne azt is cserélni, majd a válság után. Gondolom nálunk még az sem lesz olyan hamar. Akkor vár6ó a katarzis mikor mindenhol beindul a gazdaság, gazdagság. Türelem.

Címkék: válság nyugdíj hungarysztán

komment

süti beállítások módosítása