Póló16

Komment a hajtás mentén...

Keresek, de azt nagyon,

fotogén és erogén fiatal (18+) lányokat fotózási szándékból. A többit csak akkor, ha már Te is úgy gondolod. Legyél Kazincbarcika környékén, és írj ha képekre vágysz. Elérhetőségem: hutifotokukacgmail.com

Játszótéri kalandok...

Póló16 2010.11.28. 22:18

Nagynak nem mondható kisvárosunkban, mennek ám  nagy "átalakulások". Pár hete történt. Nem panaszként mondom, csak 1 kicsit oda kéne figyelni.
Kicsi fiam 16 hónapos, nagyon tetszenek neki az új játszóterek. Szó se róla tényleg jók, vagy lesznek (inkább) Na mind1...
A megközelítés az ebben  a formában elég nagy szépséghibával bír. Mint ahogy Én sem vagyok szépségkirályNŐ. El is van kerítve, okkal és nélkül. Ehhez nincs mit hozzáfűzni.
Viszont nem tudom eme játszóparkot átadták e már... Történt ugyanis. A szemem fénye az ajtóval játszott, én is. Ő persze elég önfeledten és kacagva. Az utóbbit próbáltam minél jobban elősegíteni, rendes Apaként (később kiderül menyire). Kisgyerek lévén sokat bucskázik, főleg kb. 3 hete jár egyedül.
Nem sikerült 1 kapu becsapása, s elesett. A kerítést rögzítő csavar majdnem kiverte a szemét. Jobban szemügyre vettem a kicsi fejét, szerencsére nem esett baja.
Utána a kerítést kezdtem nézegetni jobban, az ominózus csavar biza elég éles, kicsi gyereknél biza nagy fájdalmat tud okozni neki. Pedig nem kéne, legalább Ő ne
szenvedjenek eme világon még vagy pár évig. Igaz akkor rossz helyen élünk... A kerítés többi része is elég éles, veszélyes gyerekekre nézve. Az ilyesféle apróságokra már nem figyeltek oda. Mesze van még Hungarysztán a kulturált élettől, szerintem.
Lehet legközelebb fémfűrésszel, reszelővel megyünk játszani... a negyedikről nézve rombolni...
Van e hibás, kell e hibást keresni, vagy csak 1szerűen jól kéne mindent csinálni.,?! az már megint 1 másik ország......

Címkék: gyerek hungarysztán

komment

süti beállítások módosítása