Póló16

Komment a hajtás mentén...

Keresek, de azt nagyon,

fotogén és erogén fiatal (18+) lányokat fotózási szándékból. A többit csak akkor, ha már Te is úgy gondolod. Legyél Kazincbarcika környékén, és írj ha képekre vágysz. Elérhetőségem: hutifotokukacgmail.com

Válság

Póló16 2011.11.23. 18:59

Nemrég jártam Németországban, pár nap volt csupán, de keveset nem láttam, még többet viszont, annyit se nem. A mindennapi  dolgokba persze belelátni nem tudtam, tán nem is akartam. Nem is biza.
De nagyon kíváncsi lennék, nékik mit jelent Ma a válság. Meert szerintem, a miénk nem ugyanazt jelenti, vagy esetleg,. van más fokozatú jelentése is?
Ami szembetűnt, 0 és 3 éves kor közé tudnám pozíconálni az autópark életkorát, a haszonjárművek max 5. Persze ez nem jelenthet mindent, valamit azért biztos. Semmit viszont tuti nem. Igen ritka volt a régi jármű, de azért volt.
Nálunk más a biztos,. a kötél, a pórnép nyakán. A gurulós széket nem kirúgják, az csúnya dolog volna. Viszont mindig engednek lefelé 1 picikét, nameg az a fránya lejtő, mer az is van. Azon gurulunk lefelé, lassan, de biztosan. Nameg a nemzet fája is növöget, hisz locsolja mindenki serényen, aki csak odafér hozzá. Gyarmatunkon tán ma már osztozás sincs, osztottak vagyunk... de nem mind...
A kötelet választottunk, már biztosra csomózta, nem fér kétség... nem lesz segítség!!!
Bakóóó! SEGÍTSÉG!

Címkék: politika nagyvilág válság hungarysztán

komment

süti beállítások módosítása