Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Póló16

Komment a hajtás mentén...

Keresek, de azt nagyon,

fotogén és erogén fiatal (18+) lányokat fotózási szándékból. A többit csak akkor, ha már Te is úgy gondolod. Legyél Kazincbarcika környékén, és írj ha képekre vágysz. Elérhetőségem: hutifotokukacgmail.com

'11. 11. 11.

Póló16 2011.11.11. 11:11

11 óra 11 perc 11 másodperc...
Volt tán már vagy 11 perverz gondolatom is,.. igyekszek estig letudni, még vagy 11 szer.
Reggel viszont láttam hullócsillagot,. kívántam is. Hiába, szerintem nincs Jé-zuska sem, Tibi bácsi pöttyös labdája több szerencsét hozhat,-na... Labda viszont nem hullott a zégből, és pötty sem.
Viszont! Pöttyös bugyi!, az anál inkább hullhatna elém,. és itt ragadom meg a (*) gondolatot: keresek szép pöttyös bugyival rendelkező leányt, ki modellt feküdne nékem. Jópár fotó erejéig. 
Jelige: Le a pöttyös bugyit, had fotózzam le a punit!
 

Címkék: fotó szex napi gondolat

komment

süti beállítások módosítása