Póló16

Komment a hajtás mentén...

Keresek, de azt nagyon,

fotogén és erogén fiatal (18+) lányokat fotózási szándékból. A többit csak akkor, ha már Te is úgy gondolod. Legyél Kazincbarcika környékén, és írj ha képekre vágysz. Elérhetőségem: hutifotokukacgmail.com

Kacagó

Póló16 2011.06.06. 22:26

Nemtom mé, ma este láttam 1 fél esti híradót, kár volt.
Tényleg siralmas ez az ország, meg kell állapítanom, borzasztó. Már a bohócok is de és monstrálnak. Gondolom a krumpli kiszívta a zorrukat,. hátménem veszik le,! tán jobb vón,? Nem, oszt kész. Valahogy nem tudom jogosnak érezni a dolgot, de nem is kérdeztek ekképp, azaz mégis, kellet tenni valami1/2e jelet. Emlékszik mindenki,? mi? Tán Te? +/* mind1... Biza nem ide raktam!, de hiába, már nagyon késő (álmos is vagyok:-) Ezt viszont holnapra nem fekszem ki az tuti. Nekem is jár kedvezmény, csak nem jut... Megyek is minden nap a zuccára miatta, kellet ez nekem? Már tudom a választ.

Címkék: politika hungarysztán vélemémy

komment

süti beállítások módosítása