Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Póló16

Komment a hajtás mentén...

Keresek, de azt nagyon,

fotogén és erogén fiatal (18+) lányokat fotózási szándékból. A többit csak akkor, ha már Te is úgy gondolod. Legyél Kazincbarcika környékén, és írj ha képekre vágysz. Elérhetőségem: hutifotokukacgmail.com

Dubajozás

Póló16 2011.07.19. 21:26

Ez is szép szó.
Már megint fáj ha valakinek/valakiknek jól megy a szekér. Kurvák mindig voltak, eztán is lesznek. Esetleg még több,. de miért? Gondolom olyan jó ez a Hungarysztán, hogy kolbászból van még a kenel is...? (Mert hát a kutyával  is foglalkozni kell).
Fizessenek rendes adót miegyebet, szabályosan mindent. Szerintem mindenki jól járna. Viszont akkor jeles vezetőink nem tudnák nyalni nyugati segglyukakat. ŐŐ, ez nem lefekvés valakinek a részére?, ja ez más, értem Én.

Hungarysztán spec kurva: basznak minket minden oldalról, nem is akárhogy és ráadásul fizetünk is érte. Az élvezet meg a mienk...

Címkék: politika nagyvilág szex pénz válság napi gondolat hungarysztán vélemémy

komment

süti beállítások módosítása